7 augusti 2011

Jag har ingen aning varför jag slutat blogga men det blev bara så. Vet inte om jag kommer att börja igen nu heller man jag tänkte iallafall pröva på igen och se hur det känns.

Mycket har hänt sedan jag publicerade senaste inlägget och det är omöjligt att berätta allt. Men det som spelar någon roll och kan vara intressant att veta är att jag har ett nytt jobb, skolan börjar om 2 veckor, och jag njuter till fullo av livet. Jag har tagit itu med allt möjligt för att göra mitt liv så underbart det bara kan bli, och jag är på god väg. Jag har världens underbaraste vänner, jag har ett jobb som jag trivs alldeles utmärkt med, en utbildning som jag vet är perfekt för mig, och så otroligt mycket att se fram emot den närmaste framtiden. Men mer om det en annan gång kanske..



Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0