27 december 2011

Jag tror bestämt mig för att börja blogga igen. Tror jag iallafall.. Vi får se hur länge och hur ofta jag orkar helt enkelt!

Nu är julen över och det har väl varit som alla andra år. Julafton bestod av julklappar, julmat och chill. Juldagen bara vilade jag och tog det lugnt, för på kvällen kl.20 åkte jag på jobb till Logen. Det gick ju bättre än jag väntat mig, men herre min tid hur vissa kan uppföra sig efter lite alkohol.. Jag är väl inte alltid någon ängel själv när jag är ut, men vissa saker gör man ju bara inte! Hur som helst var jag inte i säng förrän efter 5 någon gång vilket kändes på måndagen..
När jag vaknade blev det att försöka fixa sig så bra som möjligt utan ström, och sedan sticka iväg på julkaffe till moster med ett helt gäng av släkten. Trevligt att få se så många igen, men jag längtade ändå hem till sängen och lite lugn och ro. På kvällen när vi kom hem satt jag framför tv:n hela kvällen förutom en liten runda till teboil efter halspastiller.
Dagens program? Jaa.. Inget alls! Var ute i lite ärenden tidigare och ska kanske iväg ut igen lite senare. Vi får se!


Kira ställde upp som kudde när jag blev trött. Lilla gullevän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0