22 juni 2011

Nu har det återigen varit tyst här på bloggen. När jag kom till lägenheten förra tisdagen spenderade jag hela dagen med Emmi och Tina. Vi pysslade på här och gjorde mat tillsammans och gick senare till Knorring för att hälsa på Mike. Satt där tills klockan började närma sig 22 och gick sedan hemåt.
Onsdagen bar det av på jobb till Rosella och därifrån kom jag hem igen igår kväll. Packade upp nästan alla mina saker som lämnat sedan förra tisdagen och gick och lade mig runt 01.30. Kände inte för att slösa bort mina första lediga dag, så jag hade alarmet på 9.30 imorse och steg pigg och glad upp för att göra mig klar för min första lediga dag. Har varit och köpt lite mat och packat upp det sista sakerna. Nu håller jag som bäst på att göra mat. Eftersom jag gör pastasallad med tonfisk tror jag att jag sätter den i kylen för att dra och går ut på en långpromenad medan. Senare ikväll ska jag väl vara med Emmi när hon slutar jobba kl.21, och kl.23 kommer kusin Louise hem från kryssning. Så då blir det väl att dra iväg ut med henne någonstans också. Får se vad vi hittar på!


Nu ska jag gå och kika till pastan som kokar:)



Linny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0