7 juni 2011

Imorgon är det 5 månader sedan jag kom hit. En av de största dagarna i mitt liv utan tvekan. Känns lite synd bara att jag inte hunnit med allt jag ville här borta.. Men jag var väl här främst för praktiken så det är väl som det är.

Idag jobbade jag ju frukosten igen och det gick väl helt bra som vanligt. Ganska mycket folk, men det är bra så tiden går. Idag har jag inte så mycket inplanerat förutom att ta itu med allt som måste göras förrän jag åker hem fredag morgon. Det mesta har jag dessutom gjort redan så jag ska väl spendera resten av dagen med att ta vara på tiden med alla kollegor. Har redan spenderat någon timme i köket med kocken men det räcker inte till känns det som.

Nu har jag bara 4 skiften kvar att jobba. Ikväll, 2 imorgon och på torsdag morgon. Det är konstigt hur fort tiden går..



Linny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0