En enda person

5 månader sedan satt jag och hade ångest över att åka hit. Hur skulle jag kunna lämna allt hemma så länge? Tänk om jag inte hittade någon att umgås med här? Tänk om ingenting var bra på jobbet?



Nu sitter jag här 5 månader senare med en hel del erfarenhet och minnen i bagaget. Alla dagar i London, alla vänner jag träffat, allt nytt jag lärt mig i jobbet.. Allting är sådant som jag aldrig kommer att glömma.

Men även om allting har varit underbart finns det något som har tagit min tid här till en helt ny nivå. Jag har träffat en person här som har förändrat min syn på livet totalt. En person som har fått mig att inse att jag är bra precis som jag är. En person som har visat mig hur man ska se positivt på allt. En person som lärt känna mig bättre på 5 månader än vad jag själv gör. En person som är orsaken till att det är så himla svårt att säga hejdå och åka hem. En person som jag aldrig kommer att glömma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0