Just nu

Nu har jag packat ner allt som går, och det finns fortfarande liiite utrymme kvar i kappsäcken. Så hem ska jag väl nog komma. Nu ikväll ska jag bara njuta av en ledig kväll och gå en sista runda till den lokala lilla affären. När de andra slutar runt 23 ikväll ska vi hitta på något skojj tillsammans för att säga hejdå till de som inte jobbar imorgon. Det är ännu lite oklart var vi ska spendera natten men vi får se!


Mitt lilla krypin börjar se riktigt tomt ut nu. Det känns overkligt att jag kommer att vara i Närpes om 48 timmar. Men jag får se det som en positiv sak att jag trivs så bra här. Det betyder bara att det inte tar många månader innan jag är här igen för att hälsa på.:)




Linny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0