111017

Man kan väl säga att jag slutat blogga.. Men det är ändå skönt att ha kvar bloggen och att veta att man kan gå in och skriva av sig lite ibland. Mer än ofta är jag själv in och läser gamla inlägg och ler åt allt roligt jag varit med om.
Vad har hänt på senaste tiden då? Jag tog mig hem från England i början på juni och har haft en vild sommar med 2 olika jobb, nya vänner, skratt och gråt, och en liten Englandsresa igen i juli. Skolan började och vi har mycket få lektioner vilket gör det lite tråkigt att vara fast här, men det går. I september blev jag ju hela 21 år och fick samtidigt besök från England i 9 dagar. Sedan dess har jag mest drivit på mellan skoljobb, Närpes och långa sovmorgonar.

Som de flesta redan vet lämnade jag hjärtat i England när jag kom hem. Men det går bara man kämpar på och ser framåt. I januari har jag redan en ny resa dit planerad, och i sommar sticker jag till Australien några veckor om jag hinner skrapa ihop pengarna. Och nästa jul har jag ju faktist skolan klar så då har jag möjligheten att röra mig mera fritt utan att vara bunden någonstans.



Tills dess fortsätter jag att komma in här nu som då och läsa gamla inlägg och tänka tillbaka på hur härligt livet kan vara ibland. Och vem vet, kanske jag skriver ner lite vad som är på gång om jag känner för det..


Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0