16 mars 2012

Godagens!

Som sagt så blir det lite pauser mellan alla inlägg här, men vad gör nu det eftersom jag skriver mest för min egen skull.. Sedan senast har jag inte haft så mycket för mig egentligen. Mest varit hemma faktist! Men det är väl skönt det med.
Igår vårstädade jag här i min lilla lya och idag köpte jag en blomma att sätta i fönstret som belöning. Så nu känns det riktigt fräscht å fint här. Den här helgen har jag inga större planer precis.. Snart ska jag gå på promenad med Emmi, och efteråt bär det av mot Skåhla på St.Patricks day firande. Imorgon och söndag har jag inga planer förutom att ta en kaffe med Mike någon av dagarna. Har saknat den lilla spilevinken som har varit i Sydafrika inte 1 eller 2, men hela 3 veckor!
Något mer har jag väl inte att berätta.. Så ha en bra helg alla så hörs vi en annan gång!

-Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0